Connect with us

Entertainment

Newsmax apologizes to Dominion employee for false accusations

NEW YORK (AP) – Newsmax apologized on Friday for spreading false allegations that a Dominion Voting Systems employee manipulated cars or extensions on election day to the detriment of former President Donald Trump.

Colorado-based security director Eric Comer has dropped Newsmax from the defamation lawsuit.

The Conservative News Network said in a statement posted on its website that it should be read on television that despite broadcasting allegations against Komer by Trump’s lawyers and supporters, it found no evidence that they were true.

Newsmax, which used Dominion to deny the allegations, said it had found no evidence that Kumer had spoken to Antifa or any other party.

“We would like to apologize for the damage that Dr. Kumeri հաղորդ’s report on the allegations made against his family could have done,” the network said. He said in his trial that he hid because of death threats.

Kumer’s trial is aimed at Trump’s campaign, lawyers Rudy Gi uliani, Sidney Powell, columnist Michel Malkin, Gateway Pundit, Colorado activist Joseph Oze Oltman, and One America News Network. Those allegations continue, the spokesman said.

Neither Newsmax nor Coomer’s spokesman will comment on whether Kumer was paid anything to get the company out of court.

Newsmax also told its audience, many of them Trump supporters, that “many of the states whose results were contested in Trump’s campaign after the November 2020 election have conducted recounts, audits, and each of these states has confirmed the results are legally final.” : »

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *